Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
In cazul unei societati care are mai multi administratori, situatiile financiare se semneaza de catre toti administratorii.
Documentele care se semneaza si care se anexeaza la situatiile financiare sunt: formularele de situatii, hotararea de aprobare a situatiilor financiare si de repartizare a profitului, raportul administratorilor, declaratia prin care administratorii își asumă răspunderea pentru întocmirea situațiilor financiare anuale și confirmă că: a) politicile contabile utilizate la întocmirea situațiilor financiare anuale sunt în conformitate cu reglementările contabile aplicabile; b) situațiile financiare anuale oferă o imagine fidelă a poziției financiare, performanței financiare și a celorlalte informații referitoare la activitatea desfășurată; c)persoana juridică își desfășoară activitatea în condiții de continuitate.
De asemenea, potrivit art 28 alin.(10) din Legea societatilor comerciale – situațiile financiare anuale și raportările contabile se semnează de către directorul economic, contabilul-șef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcție.
Pe formularul pdf al situatiilor financiare exista pozitii distincte in care se inscrie semnatura atat a administratorilor cat si a persoanei care intocmeste situatiile.

Citeste si : Depunerea situatiilor financiare pe anul 2023: termen, anexe, prevederi legale
Daca sunt doi adm se trece in primul rand din situatiile finaciare (stinga) numele ambilor si mai jos in casuta pt semnatura semneaza amandoi?, la fel si pe toate formularele din bilant? multumesc